Som flera säkert har märkt har vi skaffat nya medlemskort i föreningen. Vårt ny medlemskort är digital och tankas ner direkt i Er smarttelefon och på det sätt får ni ett kort mindre i plånboken. Fördelar med det digitala medlemskortet är det funkar som en app i er smart telefon. När öppnar upp appen  cardskipper som tillhandar håller vårt medlemskort så kan ni ta dei av medlemskortet genom klicka på ditt medlemskort så förstoras det i din smarttelefon och man kan ta del av medlemsinformation på medlemskortet ditt. Dessutom kan vi kummunicera direkt i medlemsappen med inbjudningar,information,erbjudande till våra medlemmar osv. På detta sätt spar vi tryckkostnader för medlemskort, porto och sms kostnader. För att ta del av den information som vi skickar ut till cardskipper appen så bör du klicka på texten för att ta del av meddelandet från föreningen. Så välkomna till vårt nya medlemskort!