Föreningen TRIM - Trädgårdar i Mälardalen

En må-braförening för kropp och själ

And the winners is….

I går hade vi föredrag med Börje Remstam på ABF här i Eskilstuna, en fantastiskt trevlig och inspirerande kväll som fick i alla fall mig att fundera på varför inte alla använder sig av täckodling. När Börje berättar låter det så enkelt och självklart. Vi var ungefär tjugo personer som njöt av föredraget och något som glädjer oss mycket är att vi även fick några nya medlemmar. Varmt välkomna till oss i Föreningen TRIM-Trädgårdar i Mälardalen, hoppas ni kommer att trivas tillsammans med oss.

Dragningen gällande utlottningen av biljetter till mässan Din Trädgård i Örebro är nu avklarad. Tretton personer ville vara med och tävla om totalt fem fribiljetter.

Och vinnarna blev följande:

1 fribiljett vanns av Lena Axelsson och två fribiljetter vardera vann Lisbet Skärstam och Lars-Åke Abrahamsson.

Stort grattis till vinnarna!! Nu vet ni vad ni ska göra nästa helg i alla fall. Hoppas ni får det jättetrevligt med mycket inspiration.

Vi andra får fortsätta glädja oss åt att våren verkar vara här på riktigt nu. Värme utlovas hela helgen så jag antar att många av oss kommer att börja lyfta lite på vintertäckningen i rabatterna för att se vad som döljer sig där under.

Jag önskar er alla en riktigt härlig vårhelg.

// Peter

« »

© 2017 Föreningen TRIM – Trädgårdar i Mälardalen. Tema av Anders Norén.